De box CSNY 1974 is nog niet eens uit en dus zit het werk dat Graham Nash daarvoor verzette er nog maar net op, maar in een interviewsnipper met Rolling Stone over die release laat Nash merken, dat hij nog wel zo’n klus zou willen doen.

Hij zou een nieuwe uitgave van Déjà vu willen samenstellen, maar dan een zonder de technische beperkingen die 1970 voor een lp golden.

Toen moesten immers alle nummers eindigen in een fade out door het maximaal aantal minuten muziek per lp-kant, maar dat wil niet zeggen dat de songs ook zo werden gespeeld in de studio.

Nash zou die complete versies willen uitbrengen inclusief jams aan het eind van songs of het geluid van drummer Dallas Taylor, die zijn drumsticks neerlegt aan het einde van Carry on.

Ook bestaan filmopnamen van een serie optreden in de Fillmore East in New York die de vier een paar maanden later deden. Nash noemt die de beste die ze ooit deden, maar zegt ze niet in de box te willen opnemen. Of die ooit uitkomen en hoe dan, laat hij voorlopig in het midden.

Misschien spreekt hier de zakenman Nash, want hij heeft tenslotte al die jaren opgetreden als vrijwillig en onbetaald curator van CSNY: hij betaalde immers al die tijd de huur van de airconditioned opslagruimtes waar al dat materiaal werd bewaard en kreeg dat geld pas ongeveer een jaar geleden terugbetaald van de drie anderen….